Василь Губарець: «Це наше»: як «Дарниця» під час повномасштабної війни змінила імідж

директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії «Дарниця» Василь Губарець.

Ще до війни, влітку 2022 року ми почали готувати масштабну кампанію, оновили айдентику та почали активне просування нового іміджу вже у грудні. Наразі наш логотип існує у двох варіантах – «Дарниця» і  «Дарниця – це наше» (у розумінні «наше – це українське, сильне, надійне для людей»). Зараз наші брендовані вантажівки їздять всією Україною, і написами на авто  мивіддали шану нашим населеним пунктам і територіям, що мужньо протистояли або протистоять агресору: «Гостомель – це наше», «Крим – це наше», «Маріуполь – це наше», «Донецьк – це наше», «Херсон – це наше» і т. д. Це справляє сильне враження на людей і надихає їх.

Ще однією складовою комунікативної кампанії став меседж «Бережіть себе». Ми розмістили білборди з цим меседжем спочатку у вільних від окупантів обласних центрах, а згодом – і у містах із населенням понад 50 тис. осіб. Додатково розповсюдили на диджитальних скринах у метро та швидкісному трамваї в Києві, в усіх потягах «Інтерсіті» та в багатьох аптеках модифіковані  звернення «Бережіть себе» з різними акцентами. У них ми, зокрема, давали поради про безпеку, про ментальне та фізичне здоров’я тощо.