Про рейтинг

Рейтинг якості управління
корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти»

Інформаційна ера ставить перед компаніями всіх галузей і бізнес-моделей нові виклики. Один із основних – необхідність навчитися підтримувати
​​​​​​​та зміцнювати свою конкурентоспроможність в умовах репутаційної економіки.

Однак незважаючи на декларативне визнання важливості репутації для розвитку бізнесу, далеко не всі компанії на практиці втілюють цей принцип.

Рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» – спосіб відзначити досягнення компаній (і вітчизняних,
​​​​​​​і українських підрозділів міжнародних корпорацій), які досягли істотних результатів на ринку.

Також він має стати стимулом для тих, хто лише починає усвідомлювати значущість репутаційних активів та освоювати методологію
​​​​​​​й інструментарій їхнього нарощування.

Методика Рейтингу

Репутаційна стабільність

Наявність «живої» PR-служби, системний характер PR-роботи, об'єктивна основа для формування сприятливої репутації (якісний продукт бізнесу, якісне управління, яскраві та компетентні спікери та ін.), позитивна реакція цільових аудиторій на PR-активність компанії, інші позитивні ефекти зусиль ​​​​​​​з управління репутацією, яких докладає компанія.

Медійна активність

Відкритість до спілкування із представниками мас-медіа всіх типів, якість розповсюджуваних інформаційних повідомлень, впізнаваність уповноважених спікерів компанії цільовими аудиторіями, позитивний ефект медіазусиль, яких докладають.

Антикризова стійкість

Наявність у компанії стратегії антикризового реагування, коректність використовуваного інструментарію, його успішне застосування
​​​​​​​та позитивна реакція цільових аудиторій на таке застосування, позитивний ефект докладених зусиль.

Іміджевий капітал КСВ

Системна робота з інформування громадськості про реалізовані компанією проєкти КСВ, реальна корисність КСВ-активностей для суспільства, фактичний ступінь соціальної відповідальності компанії стосовно персоналу, бізнес-партнерів, споживачів; позитивне сприйняття цільовими аудиторіями діяльності компанії в сфері КСВ та інші позитивні ефекти зусиль, яких докладають у цій царині.

Інноваційний підхід

Авторитет PR-команди компанії серед цільових аудиторій, власні нестандартні PR-рішення, активність у new media, позитивна реакція цільових аудиторій на PR-креатив, позитивний ефект від впроваджуваних інновацій.

Номінації

Функціональні

  • Репутаційна стабільність

  • Медійна активність

  • Інноваційний підхід

  • Іміджевий капітал КСВ

  • Антикризова стійкість


Галузеві

  • Диверсифіковані бізнес-групи

  • FMCG

  • Агросектор

  • ПЕК

  • Машинобудування

  • Металургія

  • Фінанси

  • IT

  • Телекомунікації

  • Ритейл

  • HoReCa

  • Будівництво та девелопмент

  • Транспорт і логістика

  • Фармація та медицина

  • Авторитейлери

Оргкомітет

Команда проєкту – група співробітників Агентства PR-Service  під керівництвом Олени Дерев’янко

Алгоритм рейтингування

Перший етап

Формування long list

Другий етап

Відбір номінантів Оргкомітетом з урахуванням пропозицій користувачів

Третій етап

Формування short list

Четвертий етап

Оцінка short list

П`ятий етап

Церемонія нагородження в межах заключної частини XX Національного PR-Фестивалю (www.pr-festival.com.ua).